|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
wjd
-naar intenze ben geweest -dat een party is hierro voor 5000 man -ik flink heb lopen beuken daarro... ![]() -half arnhem daar weer aanwezig was ![]() -ik daarvoor van 17.00 tot 23.30 moest werken ![]() -ik 8.00 sliep vanmorgen -iedereen weer helemaal space was ![]() -ik nog steeds loop te knarsen ![]() -ik vandaag weinig heb gedaan -ik de hele dag eros ramazotti luister ![]() -ik t ook nie begrijp waarom -Solo Con Te een mooi nummer is -ik zwaar verkankerd ben -me vrouwtje maar carnaval blijft vieren -zij niet snapt dat carnaval totaal niet leeft hierro ![]() -ik dus er ook geen zin in heb... ![]() -dat we tege de jode moeste vadnaag -ik langs de lijn had geluisterd in bed... -we weer eens verpauperd speelden... ![]() -alle spelers van vites ook naar die party waren ![]() -ik nie snap waarom we slecht verlore hebben met 2-0 ![]() -ik dacht dfat t mininmaal 5-0 zou worden -ik gister 5kg ben afgevallen met dat gehak -ik na een tijdje ook maar half uit de kleren ging daarro.. -dat lekker fris was... -me broertje naar bove komt... ![]() -dit echt kansloos is wat ik aan t doen ben ![]() - ik zin heb om flink te rollebollen... ![]() -niemand gereageerd op reply op t id-t forum -alles feestgangers nog liggen te maffen... ![]() ![]() -ik zo maar jackass the movie ga kijken ofzo -Dana gister herd draaide... -ik niks nuttigs meld ![]() \asdfgiojdfcd ac.................................e ![]() ltr |
![]() |