|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#2451 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2452 |
Guest
|
![]()
hehehe... slllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll....
![]() |
![]() |
![]() |
#2453 |
Guest
|
![]()
-ik lekker uit ga vanavond
-ik eerst moet werken -ik bonnie best wel sletje vind -ik maandag 3 toetse heb! -ik heeel veel ga leren |
![]() |
![]() |
#2454 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2455 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2456 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2457 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2458 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2459 |
Guest
|
![]()
hmmm die denen waren gewoon leuk, gezellige gozers
en die andere jongen vind ik echt leuk maar hij mij niet beetje jammer maar helaas tering zeg ![]() |
![]() |
![]() |
#2460 |
klopt
|
![]()
-ik oizo mis?
![]() waar is ie?
![]() |
#2461 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2462 |
Guest
|
![]()
- me aangetrouwde neefje strax Idols moet winnen?
![]() - t bij karels verjaardag gezellig gaat wurden? - ik op de andere zaken maar niet vooruit ga lopen? ![]() - de hond buiten staat te joelen? ![]() - karel een vette cadeau krijgt van moi & jean? - we de laatste tijd best ons best doen met orignele cadeaus kopen ipv flessen Rum of Likeur of wodka? ![]() - drank wel lekker is maar dus op kan? ![]() - moge die gast met die ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - Hup Jimmiieeee. ![]() ![]() - ik me wel betrap op Idols gekte? ![]() - Yuli eigenlijk mijn favoriet was omdat die hier vandaan komt en gewoon 'zeker' waus is? ![]() - toedeloe apies ![]() |
![]() |
![]() |
#2463 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2464 |
Guest
|
![]()
ik ben toch niet naar eindhoven
geen zin om WEER tering lang in de bus te zitten ben naar de kanker, ga zo slapen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2465 |
Guest
|
![]()
-ik moe ben..
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2466 |
Guest
|
![]()
eerste foto van vakantie
die gozer heet nicky, vriend van me, en de vriend van mijn vriendin |
![]() |
![]() |
#2467 |
Guest
|
![]()
wjd:
-dat een N.E.C. pet is |
![]() |
![]() |
#2468 |
Guest
|
![]()
volgens mij een H.K.N. pet
![]() |
![]() |
![]() |
#2469 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Die gozer heeft een oorbel :S
![]() |
#2470 |
Guest
|
![]()
14 jarige bon bij de HKN...
joy moet er nog steeds om lachen... |
![]() |
![]() |
#2471 |
Guest
|
![]()
-oja ik wou nog ff kwijt dat vitesse kanker is, snoei kankah is, de GBO kankah is, de polite kankah is, dat t arrestatieteam kankah is, dat de beveiliging kankah is, de sfeer kankah is, de protesten na de wedstrijd leuk waren en dat het gewoon 1 grote tering dag was vandaag... schijt snoei opzouten... net als jos vaessen...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2472 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Vitesse snoeihard onderuit?
![]() |
#2473 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-wij dat allang wisten ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2474 |
Guest
|
![]()
- ik een CD heb die pas over 4 weken word uitgebracht?
![]() - Sleeping with Ghosts best wel leuk CD'tje is zo op het eerste geluid? ![]() - we 6e staan? ![]() - we boven Vitesse staan? - dat niet moeilijk is? ![]() - karel blij was met zn cadeau? - het lachen was voor de kroeg bij sluiting toen een kamper helemaal tot moes werd gekicked door de security? ![]() - die kamper een stakker is en heel dom was en er zelf om vroeg? ![]() - Kampers gewoon flink zuigen en net als vites kut zijn? ![]() - iedereen dat al wist? - ik het al een paar keer aan de stok heb gehad met dat soort gasten die zeggen dat ze het hele kamp erbij gaan halen? ![]() - met de dood drijgen normaal is voor die stakkers? ![]() - ze me eigenlijk nooit een tik gegeven hebben? ![]() - het dan alleen maar bewijst dat ze alleen woorden maar geen daden hebben? ![]() - ik een hekel heb aan kampers en iedereen dat mag weten? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2475 |
Guest
|
![]()
ik weer FB heet
we ook een beetje 5e staan ![]() ik nu ga slapen daag owjah die pet was niet van mij dus maak je geen zorgen |
![]() |
![]() |
#2476 |
Guest
|
![]()
- Bon echt rulez
![]() - Ze haar naampie weer mooi terug heeft? - Ik de weddenschap met Ankje dus heb gewonnen ![]() - Zij voorspelde dat t me nie zo lukken ![]() - Bon verstandig is? - Nu Joy, Hugo en ankje nog? ![]() - Deze koppige personen maar nie tot inzicht willen komen? - ik Bon bedank? ![]() - Houdoe ![]() |
![]() |
![]() |
#2477 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Slaat Bartje mij toch maar weer over ![]() Deze smile is wel gers eigenlijk ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2478 |
Guest
|
![]()
ik me afvraag hoe lang bert zic hnog bezig gaat houden met oude nicknames
![]() hij geloof ik niet begrijpt dat de kans dat ik mn naam terugverander 0 is ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2479 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2480 |
klopt
|
![]()
-twente wel even zowaar zn eerste overwinning vh jaar heeft behaald
![]() ![]() wat een bofkonterij toch...
![]() |
#2481 |
Guest
|
![]()
-ik gvd de keeltering heb??
-dit mij een beetje te vaak voorkomt de laatste tijd?? ![]() -ik nie goed word van dat hoesten?? -ik wel heerlijk vakantie heb in m'n uppie?? ![]() -ik deze week maar weer eens de sportschool in ga duiken?? -die pleurisk*nkerhoest dan godverredomme ff pleite moet zijn?? ![]() -ik vann8 ff een avatar in elkaar gezet heb?? ![]() -ik ruffryder bedank voor het id?? ![]() |
![]() |
![]() |
#2482 |
Guest
|
![]()
- Brian Molko net een wijf is?
![]() - ik denk dat hij na zijn operatie vergeten is zn naam te veranderen? ![]() - de bomen schudden? - de lucht grauw is? - ik zowaar zin heb in de beekse bergen? ![]() - gewoon? ![]() - de trein best wel gezellig was trouwens? - whooooeeeeeei *zegt de wind* ![]() |
![]() |
![]() |
#2483 |
Super Lid
|
![]()
wjd...
- het nog 5 ŕ 6 weken duurt voordat ik weer de velden kan betreden? - ik wel ff baalde toen ik dat hoorde? - ik veel moet gaan fietsen? - ik dus veel van de achterhoek ga zien deze weken? - ik aan de andere kant denk ik gewoon telkens hetzelfde rondje zal fietsen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2484 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2485 |
Guest
|
![]()
wjd ik ziek ben..
![]() |
![]() |
![]() |
#2486 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2487 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2488 |
Guest
|
![]()
- ik ThePhit toch mooier vind?
![]() - we zaterdag met 4-1 verloren hebben van DZC - de trainer van de tegenpartij zelfs nog zei dat wij veel meer verdienden en er tenminste voor vochten - het gisteren wel gezellig was in Rotterdam - ik bij mijn broer en zijn studentenvereniging (RSG) was - die vlakbijk de Willemsburg ligt - het daar wel gaaf was - het gelukkig niet zo'n kansloos korporaal zooitje is ![]() - ik er nu pas achter kwam dat Rotterdam nog best een uitgebreid metro-net heeft ![]() - mijn broer een kamer heeft in Delfshaven met nog 3 mensen - ik nog bijna de trein naar huis miste ![]() - ik uiteindelijk half 12 thuis was |
![]() |
![]() |
#2489 |
Guest
|
![]()
-We Zaterdag met 0-2 Verloren hebben.
-het een kansloze missie was. -dit zeker kut is ![]() -We straks waarschijnlijk strafstraining krijgen. -Ik zaterdag nog een gele kaart kreeg ook. -bla |
![]() |
![]() |
#2490 |
Guest
|
![]()
opzouten zaagmans/./
|
![]() |
![]() |
#2491 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2492 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2493 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2494 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - reply nr 2500 in dit topic? ![]() - ik vanaaf met zwarma naar Ajax - Valencia ga? - Bartje mij dom vind dat ik dat doe? ![]() - ik weer een nieuwe CD heb (Sentenced - Crimson) ![]() - ik ff school ga doen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2495 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2496 |
Guest
|
![]()
- ik nu door weer en wind naar de training ga
- ik mezelf nu best wel bikkel vind ![]() - het echt kutweer is |
![]() |
![]() |
#2497 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() wjd -mijn oma is overleden -dat niet leuk is -ik eigelijk naar breda zou gaan daarvoor maar breda omt nu naar Nijmegen(goh..) -ik overmorgen jarig ben -joy een schatje is ![]() ![]() ![]() -ik dat zomaar zeg -ik maar ff muziekje ga luisteren daag ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2498 | |
Guest
|
![]()
- ik Nikki aka Moi feliciteer
![]() ![]() ![]() - beter laat dan nooit, ze is nog een uur jarig Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2499 |
Guest
|
![]()
- Ruud Gullit iets raars zei zonet
- hij wist te vertellen dat Ajax altijd ver komt in Europa ![]() - hij de uitschakelingen tegen de toppers Kopenhagen en Lausanne Sports blijkbaar vergeten is en nog in 1995/1996 leeft ![]() ![]() - ik zo de rest van de CL maar eens ga bekijken en zien of ik wat puntjes bijelkaar sprokkel ![]() |
![]() |
![]() |
#2500 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik Bon hierbij condoleer.. -ik me bezonder afvraag waarom ze me inneens een schatje vind? -ze maar ff moet PM'en voor een uitleg -ik de laatste tijd alleen maar ![]() -dat dat een reden heeft... -Antikezman, Bartje518, en forza_vitess wel weten waarom -ik nec stom vind -ik niet weet hoe ik bon persoonlijk moet feliciteren -ik 2 maanden lang stage ga lopen in NIjmegen -Ik een leuke site heb voor Assurancetrourix/DJ -dit http://www.cu2.nl/marsje is -marsje ook jarig is? -ik de scheidsrechter van ajax-valencia pauper vond - ik gek werd van dat pauper ajax publiek ![]() - ze alleen maar floten -ik hoofdpijn heb -ik zo maar ga slapen denk ik... ![]() |
![]() |