|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- ik net ff nog 2 strategieen bedacht heb voor B-pro emt marketing en sales?
![]() - ik op marketing en sales Scheit? ![]() ![]() - het een vraag blijft waaaaarom???? ze zulk dom iets in opleiding techniek plaatsen? ![]() - ze innovation gedeelte moeten schrappen? ![]() - ik vandaag heugelijk nieuws kreeg? ![]() - Er een bedrijf bij mij in de buurt is die niet zoals alle andere bedrijven is en wel een MBO afgestudeerde voor part-time wil aannemen? ![]() - me pa en ma me al de hele tijd zaten op te jutten dat ik maar eens werk moest gaan zoeken bij Gamma, Praxis etc? ![]() - dat te laag werk is voor mij? ![]() - me pa er soms wel boos om werd, en ik gewoon lekker door bleef kijken tot ik een baan vind die wel aan mijn eisen voldoet? ![]() - whehehehe. ![]() ![]() - ik dus in me volgende periode voor school dus wel zeker 1 a 2 dagen in de week vrij moet zijn? - ik die dagen anders wel vrij neem? ![]() - dit niemand wat boeid, maar dit topicje ff ge-upped moest worden? ![]() - Groovemaster morgen naar Alkmaar komt? ![]() - de meiden van het forum hem wel een lekker ding scheinen te vinden? ![]() - hij maar eens een kijkje moet komen nemen in bascule? ![]() - dat dan weer een zoveelste forummeeting is? ![]() |
![]() |