|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
www.funing.nl
|
1. Ben je een meisje of jongen? jongen 2. Hoe oud ben je? 15 jaartjes oud 3. Heb je een mobiele telefoon? yepz , oud dingetjuh , maar die doet t nog altijd 4. Zit je nog op school, welk schooltype? VMBO-T , en ja ik heb een bijbaantje als afwashulp 5. Gebruik je je mobieltje vooral om mee te smsen of te bellen? beide 6. Hoeveel smsjes verstuur je ongeveer per dag? 3 per week 7. Heb je een abonnement of prepaid? prepaid , maar ik ben van plan een abbonement te nemen 8. Heb je een abonnement, ga je vaak over je limiet? geld dus niet voor mij 9. Heb je pre-paid, hoe vaak koop je een nieuwe beltegoed kaart? 2 x per maand 20 euro 10. Maak je (vaak) gebruik van sms diensten? nee , dat kost echt veel te veel geld 11. Is het je wel eens overkomen of zit je nu in de schulden door je mobieltje? nee , ik koop alleen beltegoed als ik zeker weet genoeg geld te hebben , en ik bel niet zo heel vaak.
|