|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
-ik vandaag sporttest had voor de opl. Sport Management en Ondernemen??
-ik wel redelijk flink moe ben?? -het allemaal wel redelijk ging?? ![]() -dit overigens nog vrij weinig zegt?? ![]() -er nl maar 90 plaatsen zijn voor deze opleiding?? -er meer dan 300 mensen deelnamen aan de sporttest?? ![]() -het dus wel een beetje een loterij is?? -ik bang ben dat ik buiten de boot ga vallen?? -dat niet het einde van de wereld is?? -ik dan nl ergens anders iets vergelijkbaars ga studeren?? -1 van die mogelijkheden in Tilburg is?? ![]() -ik daar dan ook moet gaan wonen?? -dat niet mag van Bartje?? ![]() -het ook pas mijn 4e keuze is?? -het wel raar kan lopen...?? -mijn gedeelde 2e keuze de opleidingen "Commerciele Sporteconomie" en "Sportmanagement" is?? -als ik die 1e ga doen ik bij Steffie en Ankje op school kom?? ![]() -zelfs bij Anke op de etage?? ![]() -dat wel eng is?? ![]() -de kans er ook nog inzit dat ik in Rotterdam zal gaan studeren?? -ik daar vrijdag nog ben geweest voor die opleiding?? -het een 3-jarige HBO-opleiding is?? -je er wel meer centen voor moet betalen als voor een 'normale' opleiding?? -ik nu nog maar ff 4 weken ga wachten op een positief bericht voor SMenO?? - ![]() -ik uit stand 2,9 meter hoog kan springen?? ![]() -dat evenhoog is als wanneer je Bonnie en Anke op elkaar zet?? ![]() - ![]() -het 23 posts geleden is dat ik hier int wjd-topic had gepost?? ![]() -ik me afvraag waar OIZO is?? ![]() -het wel flauw is dat hij nix van zich laat horen?? -hij volgens mij bijna jarig is?? ![]() -we hem best eens kunnen gaan verassen met een onverwachts bezoek?? ![]() -ver-assen een beetje te ver gaat?? ![]() -een verrassing wel een leuk id is?? -ik met markie binnenkort de sportschool in ga duiken?? ![]() -hij dit nog niet weet?? -ik het hem ff ga vertellen?? -15 euro niet veel is voor een maand onbeperkt fitnessen en sauna-en?? ![]() -Markie volgens mij meer vrij dagen heeft deze periode dan ikke?!?! ![]() -de heer V. spreekt?? - ![]() -DAMN WAT EEN VERHAAL!! ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 1 April 2003 om 18:40 |
![]() |