Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 3 April 2003, 21:48   #11
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by earshot

ik weet heel goed hoe het is om te drinken, om dronken te zijn, stoned. hard drugs heb ik nooit gebruikt. ik heb niet het idee dat ik mezelf iets ontneem. ken je de uitdrukking "high on life" ? nou, zo voel ik me, ik heb geen kunstmatige dingen nodig om van het leven te genieten. geef mij muziek en leuke mensen en ik heb de tijd van mn leven.

en ik ben tegen alle drugs, softdrugs vind ik wel wat minder erg, maar het blijft drugs.
ik snap wat je bedoeld, en ik respecteer dat ook.. maar je kan er wel te ver in gaan snapje? dat je bijvoorbeeld geen verdoving wil ofzo terwijl je daar ligt te creperen.

en van morfine ga je echt niet dood hoor, mits je een normale dose krijgt ik bedoel als je veeel te veel krijgt dan kan je hart het niet aan ofzoiets.. maja das eik wel met alles. het is meer als pijnstiller bedoeld niet als complete verlammer

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels