|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Kick zeg, Bon was ook al zo creatief bezig vandaag.
wjd ik op stage vroeg: "en wat kan ik is gaan doen" "ik heb een heel mooi klusje voor je" "koffie halen zeker?" "heel goed" *das fijn, heb ik tenminste wat te doen* Phitje bracht mijn op het geweldige idee om een "collage" te maken zoals hij dat noemt ![]() -dus tja wat moet je anders toen ging ik zo'n collage maken ![]() toen was ik klaar en had ik nog heel veel uur over dus ging ik mar een wallpaper maken ![]() toen had ik nog wat uur over dus ging nog 1200 verschillende maken toen dacht ik ik ga een avatar maken maar die staat op een andere compuetr dus wees blij ![]() wjd ook dat -er heel wat wegen afgesloten waren de net -ik toen via een andere weg ging rijen -ik voor een stoplicht stond bij een dijk -dus ik moest remmen anders rolde ik die Brink's geldtransport auto achter mij binnen -maar onze auto is geen diesel zoals m'n leswagen -dus als je je koppeling op laat komen ga je niet rijden maar slaat ie af -ik had geen zin in de handrem -maar toen dacht ik -als ik die koppeling laat opkomen slaat ie af en kom dus niet voor uit -maar als ik me voet van me rem wil halen om gas te geven ga ik naar achteren -dus toen moest ik maar snel en veel gas geven -*PIIEEEEEEP* -das neit goed ![]() -maar was wel snel boven - en nu hebben me vingers weer genoeg getypt -en voor degene die tot zover hebben gelezen ![]() ![]() |
![]() |