eeyyy prinsezzz! Ik weet hoe je je voelt, zoals in een diep zwart gat zitten af en toe dat je het niet meer ziet zitte en wakker wil worden uit de nachtmerrie maar niet weet hoe omdat je alles opkropt en voor je houd, maar waarom/waardoor ben je je eigenlijk zo gaan voelen dan? heb je problemen met andere door andere of echt alleen door jezelf omdat je misschien je zelf niet goed kunt uiten of verlegen bent, en dat is ook moeilijk te verandere, en natuurlijk is het moeilijk om te stoppen met jezelf te snijden dat gaat nie zo opeens stoppen, als je je weer zo kut voelt, dan zou ik als ik jou was in ieder geval proberen om je zelf niks aan te doen want dan straf je je lichaam voor niks, geestelijk voel je je niet helemaal goed je lichaam hoeft daar niet voor te boeten, dus als je weer in zon zwart gat zit, probeer dan iets te doen waardoor je gedachten van jezelf zijn afgeleid, bv een flim kijken of boek lezen zodat je effe in een andere "wereld" bent en je in het verhaal ken zitten zodat je effe niet meer zo rot hoeft te voelen, en chatten help ook vaak, vooral met andere die zich ook zoals jou voelen, want je ben lang niet de enigste, dus je bent zeker niet raar of wat dan ook. Succes meid! Groetjesss