|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
Berichten: n/a
|
Spijtig genoeg wel, ja
!! Ik ben (van kleding & uiterlijk enzo) een 'SkateGirl', draag wijde broeken enzo, als ze té wijd zijn begint mijn moeder te zagen, nou ja, wat kan het haar nou schelen?! Ook als ik té korte T-shirtjes dragen, begint ze te zeuren. M'n vader niet, die lacht er maar wat mee. Zo van: "draag je nu een rok of een broek?" Meestal koop ik tóch gewoon wat ik wil, hoor...
|