|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#27 | ||
|
Guest
|
Citaat:
Ik denk als een ministerie opgericht zou worden dan zouden ze echt wel weten dat "verkeerde" gedachten niks "verkeerds" hoeven te betekenen. "verkeerde gedachten" jah bestaan misschien wel, maar ik geloof meer dat in verkeerde handelingen. (maja die zijn wel weer uit verkeerde gedachten meestal jah) Citaat:
Ik vind ook niet dat ze direct invloed moeten hebben op zaken die verkeerd zijn gegaan. (misdrijven, enstige misdrijven, mishandeling etc) Maar dat vooral de nadruk moet liggen op voorlichting, ontwikkeling, sturing. Net zoals de staat min of meer voor onze gezondheid zorgt en voorlichting geeft zou de staat dat ook moeten doen voor mentale welzijn. Wat nu alleen gebeurd als er iets "fout" gaat. Maar veel problemen en maatschappelijke problemen hebben de basis of kunnen verbetert worden door mentaal welzijn. (Zo'n ministerie zou ook voor registratie moeten zorgen natuurlijk trouwens) Naja em. Dat denk ik dus, zou denk ik niet slecht zijn. (maar jah VEELStE eng voor mensen natuurlijk dus zal nooit ingevoerd worden, misschien heel langzaam onder zorg en welzijn. Wie weet.) Laatst aangepast door A-Man : 22 April 2003 om 00:49 |
||
|