|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
wjd
-het winkelwagentje van m'n moeder was gestolen in de supermarkt! -daar al wel een tas met drank in stond -die was al betaald bij de slijter -me moeder dus bij de kassa's ging wachten op d'r tas+winkelwagentje -er toen 2 hoofddoekjes kwamen aangelopen en hadden zich per ongeluk vergist in het karretje+inhoud.... -het me wel leuk lijkt als ze zoiets ook bij mij zouden doen -heel raar natuurlijk.... -Voor de finale Utreg - Feyenoord we 15.000 kaarten krijgen -Utreg er ook 15.000 krijgt -dat is dus weer een hoop voor de lieve KNVB sponsors die ook eens met vrouw en kinders naar het voetbal kunnen -Verkoop voor Diamond-, Gold- en Silvercard houders eerst mogen voor een kaart. -er dan nog zo'n 4000 kaarten over blijven -dus de kans klein is dat ik nu wel een kaart voor de finale weet te bemachtigen -ik de vorige keer 24 menschen voor me had bij de ticketbox terwijl ik toch om 6 uur des ochtens was -ik nu maar m'n geluk ga beproeven in de andere kant van het land denk ik -ik honger heb -het eten nog niet klaar is -dit me doet denken aan een Oizo journaal -dat ook niet zo vreemd is, want ik ben z'n grootste fan |
![]() |