|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -ook zijn club werd uitgeschakeld door de plaatselijke AC?? ![]() -er dus wel overeenkomsten zijn tussen de club uit Amsterdam en Kerkrade?? ![]() -ze bv ook allebei menig maal per jaar worden 'geholpen' door de knvb?? ![]() - ![]() - ![]() -damn..last van me hoofd ![]() -ik net ineens hoorde dat Bonnie naar Leiderdorrup komt morgen?? ![]() -ze maar ff een uurtje eerder dan gepland moet komen?? -ik haar anders niet zal zien?? ![]() -boehoe... -winnie mandela op ruud dil lijkt in die krant die ik net op tv zie?? ![]() -ze er eigenlijk totaal niet op lijkt..hehe - ![]() -brrrr..ff bedje verplaatsen en slapie doen.. -de vogels hier al vrolijk fluiten?? ![]() -die beesten niet door hebben dat het gewoon nog helemaal donker is en het dus nog NACHT is?? -ze volgens mij gewoon van de wodka hebben zitten snoepen?? -dit de meest inhoudloze wjd ooit is?? ![]() -oeps Inge did it again..hihi?!?! ![]() -goedhoor ![]() -het sportjoournaal errrg slaapverwekkend is?? ![]() -ik morgen bassie en adriaan ga zien?? ![]() -damn..HOE stoer.. :respect: -sjockers zuigt?? ![]() -er hier nog 1 schoen ligt van een vriend van me?? ![]() -die kerl al lang thuis zit?? -zijn schoen was verstopt door Markie?? ![]() -wij hem toen niet meer konden vinden?? -hij net wel gevonden werd?? -erg kinderachtig weer...... ![]() -ik dit jaar al wel 4x (!!!!!!!!) ben uitgeweest?? ![]() -waarvan 2x in de 8erhoek..... -0 keer in Leiden............................................ .....?? ![]() -ik best wel kansloos ben en liever 8er mijn pc zit dan dat ik ga stappen?? ![]() -en natuurlijk LAN-PARTIES!!!!!!!!!!!! -de volgende party bij hugoboss is?? ![]() -ik nu echt de binnenkant van mijn ogen ga bekijken?? -ik best nog wel nuchter typ?? ![]() -adios ![]() |
|
![]() |