|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#20 |
|
Guest
Berichten: n/a
|
Dus dan is zo'n 'baby' het slachtoffer van die verkrachting? Dat lijkt me naar jou redenatie ook niet helemaal eerlijk...
Wanneer het eitje net bevrucht is is het een zygote (dacht ik) en daarna een embryo, nog lang geen baby! Dat is het pas wanneer het geboren is. Maargoed ik heb mijn mening al gegegeven. |
|