|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- msn aan t zuigen is?
![]() - ik de dief tegenkwam gister? ![]() - en ook nog eens een oud scharreltje van me? ![]() - me outphitje opviel en ik gefotoot werd door zo'n orange kereltje? ![]() - graties kauwgom hij mij gaf? ![]() - remmie gewoon te laat kwam? - iedereen meestal rond de avond weer naar huis gaat als die er vanaf de ochtend al is en de avond ervoor ook heb gedronken? ![]() - ikke maar niet naar efteling gegaan zijn, omdat ik moei was en door wou slapen toen men mij wakker probeerde te maken vanochtend om half 7? ![]() - het me niet veel boeid ook? ![]() - die efteling toch niet wegloopt en ik wat mensjes ken die daar ook nog heen willen binnenkort? - ik dus met hunnie mee kan gaan? ![]() - het helemaal niet echt veel regende in amsterdam? - slechts een half uurtje geregend heb? ![]() - het ook niet zo superdruk was? :respect: - in het park zitten en sterke drank zuipen in het zonnetje langs de gracht toch wel ff ruled ![]() - het rijksmuseum de volle laag van mij kreeg? ![]() ![]() ![]() - strakkies ikke maar ff kijk of me pic op www.orange.nl/foto staat? ![]() |
![]() |