|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Banned
|
![]()
Kutvolkjes.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
...
|
![]()
Waarom zijn altos/skaters/punkers/gabbers/enz anders??
Waarom willen we niet allemaal hetzelfde zijn?? Omdat het saai is?? tja... is toch zelfde ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ubergruber
|
![]()
pas maar op, het zijn over het algemeen mensen die niet zo een zin hebben in een leuk debat of diuscussie. hun vocabulaire bestaat uit voornamelijk woorden die ik nooit in mijn mond zou nemen.
Verder zijn hun methoden tot het oplossen van een conflict of menings verschil vaak erg bekrompen en weinig origineel.
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik zie ze gelukkig niet zo vaak, maar ze zorgen meestal wel voor onrust hiero
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het verbaasde me trouwens wel hoe aardig die mensen waren toen ik voor mijn kerstfooi ook daar gewoon rond ging. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
och jah bij ons in de buurt wonen er ook een paar zolang ik er geen last van heb klaag ik niet over die mensen.
als je terwereld komt is iedereen het zelfde je word toch naakt geboren je leven moet je zelf maken. |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() dat tweede niet: omgeving en cultuur en opvoeding maken je tot wat je bent. Er is toch altijd een basis waar je vanuit gaat als je 'jezelf' wordt zegmaar, denk ik dan ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
inderdaad, zo lang je er geen last van hebt is er toch niets aan de hand?? Ik heb wel ns meegemaakt dat kampers alleen naar n tent kwamen waar ik wel ns uitga om te vechten, dan denk ik, pak die mensen dan ff aan! maar goed, ze zijn echt niet allemaal zo, want ik ken ook n voorbeeld van iemand die in zon kamp woont die juist tegenovergesteld is!
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Ere lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Vroeger hadden we in Heerlen woonwagenkamp Vossekuil...... Daar kon je als normaal persoon absoluut niet veilig rondlopen. Niet zo lang geleden hadden mensen uit Reymerstock ruzie met mensen van het Maastrichtse Amby. Toen begon het met een angstaanjagende achtervolging vanaf de Geusselt, tot aan Vilt, en daar is de auto met daarin die jongens en meiden uit Reymerstock bovenop een boom geknald, 3 doden.. Het is wat Wesley zegt, meestal houden ze niet zo van praten. Ik weet niet wat hen bezielt, ze denken dat de hele wereld tegen hen is, maar dat komt merendeel van hezelf uit, en door hun gedrag in de regel (let wel: in de regel!! Ik ken óók zat hele nette mensen uit een woonwagenkamp!) maken ze het er ook naar..
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
jah en de gemeente maastricht dan die moeten betalen voor de mensen van vinkenslag (een woonwagen kamp waar je meer echte huizen ziet dan woonwagens) omdat die ilegaal stroom aftappen mahjah inderdaad der zijn ook nette mensen |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Vinkenslag is helemááááál erg ja
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() trouwends die mensen wat die jongeren tegen die boom hebben laten verongelukken kwamen van vinkenslag |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Über Mensch
|
![]()
we hebben ze hier ook in de wijk en die kinderen van hun zorgen voor klote overlast, ik heb die mensen al vanaf het begin gehaat.
sorry, maar het zullen ook wle betere mensen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maak 't ook uit 't kwam in ieder geval door mensen van het kamp uit maastricht...... en het had gewoon niet mogen gebeuren ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]() |
![]() |