Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 May 2003, 13:43   #1
Youssef
Banned

Standaard Waarom bestaan er eigenlijk nog zigeuners/kampers?

Kutvolkjes. Ze wonen volgens mij nu netzolang als de gemiddelde Nederlander op een en dezelfde plek. Waarom zijn zij anders?
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 13:46   #2
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Waarom zijn altos/skaters/punkers/gabbers/enz anders??

Waarom willen we niet allemaal hetzelfde zijn??

Omdat het saai is?? tja... is toch zelfde
JennyMindTricks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 13:48   #3
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

pas maar op, het zijn over het algemeen mensen die niet zo een zin hebben in een leuk debat of diuscussie. hun vocabulaire bestaat uit voornamelijk woorden die ik nooit in mijn mond zou nemen.

Verder zijn hun methoden tot het oplossen van een conflict of menings verschil vaak erg bekrompen en weinig origineel.
Oud 17 May 2003, 13:49   #4
Stapper
Guest

Standaard

ik zie ze gelukkig niet zo vaak, maar ze zorgen meestal wel voor onrust hiero
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 13:56   #5
Youssef
Banned

Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
pas maar op, het zijn over het algemeen mensen die niet zo een zin hebben in een leuk debat of diuscussie. hun vocabulaire bestaat uit voornamelijk woorden die ik nooit in mijn mond zou nemen.

Verder zijn hun methoden tot het oplossen van een conflict of menings verschil vaak erg bekrompen en weinig origineel.
Tsjah, er zijn verschillende plekken hier met zogenaamde 'zigeuners' opties. Dan staat er zo een stenen schuurtje met wat spocontacten. Vervolgens stampen ze me toch wat villa's uit de grond En natuurlijk wat mooie grote auto's voor de deur hè

Het verbaasde me trouwens wel hoe aardig die mensen waren toen ik voor mijn kerstfooi ook daar gewoon rond ging. Ik was eerder namelijk nogal huiverig om 's nachts langs te gaan.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 13:57   #6
dupke
Guest

Standaard

och jah bij ons in de buurt wonen er ook een paar zolang ik er geen last van heb klaag ik niet over die mensen.

als je terwereld komt is iedereen het zelfde je word toch naakt geboren je leven moet je zelf maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 15:32   #7
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by dupke
och jah bij ons in de buurt wonen er ook een paar zolang ik er geen last van heb klaag ik niet over die mensen.

als je terwereld komt is iedereen het zelfde je word toch naakt geboren je leven moet je zelf maken.
dat eerste wat je zegt ben ik et mee eens, ik heb geen idee hoe ze zijn dus ik heb er ook geen mening over

dat tweede niet: omgeving en cultuur en opvoeding maken je tot wat je bent. Er is toch altijd een basis waar je vanuit gaat als je 'jezelf' wordt zegmaar, denk ik dan
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 15:35   #8
kreej-z
Lid

kreej-z's Avatar

Standaard

inderdaad, zo lang je er geen last van hebt is er toch niets aan de hand?? Ik heb wel ns meegemaakt dat kampers alleen naar n tent kwamen waar ik wel ns uitga om te vechten, dan denk ik, pak die mensen dan ff aan! maar goed, ze zijn echt niet allemaal zo, want ik ken ook n voorbeeld van iemand die in zon kamp woont die juist tegenovergesteld is!
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 15:38   #9
Riddler
Lid

Riddler's Avatar

Standaard Re: Waarom bestaan er eigenlijk nog zigeuners/kampers?

Citaat:
Originally posted by Youssef
Kutvolkjes. Ze wonen volgens mij nu netzolang als de gemiddelde Nederlander op een en dezelfde plek. Waarom zijn zij anders?
omdat ze een autowrak in hun tuin hebben
Riddler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 17:08   #10
dupke
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera

dat tweede niet: omgeving en cultuur en opvoeding maken je tot wat je bent. Er is toch altijd een basis waar je vanuit gaat als je 'jezelf' wordt zegmaar, denk ik dan
jah klopt maar je snapte mijn denk richting ik wist ff niet hoe ik het verder moes uitleggen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 17:18   #11
joeyB
Ere lid

joeyB's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar joeyB
Standaard Re: Re: Waarom bestaan er eigenlijk nog zigeuners/kampers?

Citaat:
Originally posted by Riddler

omdat ze een autowrak in hun tuin hebben
en daarnaast een schuur met 1000 wietplanten
joeyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 17:41   #12
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Vroeger hadden we in Heerlen woonwagenkamp Vossekuil...... Daar kon je als normaal persoon absoluut niet veilig rondlopen. Niet zo lang geleden hadden mensen uit Reymerstock ruzie met mensen van het Maastrichtse Amby. Toen begon het met een angstaanjagende achtervolging vanaf de Geusselt, tot aan Vilt, en daar is de auto met daarin die jongens en meiden uit Reymerstock bovenop een boom geknald, 3 doden.. Het is wat Wesley zegt, meestal houden ze niet zo van praten. Ik weet niet wat hen bezielt, ze denken dat de hele wereld tegen hen is, maar dat komt merendeel van hezelf uit, en door hun gedrag in de regel (let wel: in de regel!! Ik ken óók zat hele nette mensen uit een woonwagenkamp!) maken ze het er ook naar..
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 17:47   #13
dupke
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Vroeger hadden we in Heerlen woonwagenkamp Vossekuil...... Daar kon je als normaal persoon absoluut niet veilig rondlopen. Niet zo lang geleden hadden mensen uit Reymerstock ruzie met mensen van het Maastrichtse Amby. Toen begon het met een angstaanjagende achtervolging vanaf de Geusselt, tot aan Vilt, en daar is de auto met daarin die jongens en meiden uit Reymerstock bovenop een boom geknald, 3 doden.. Het is wat Wesley zegt, meestal houden ze niet zo van praten. Ik weet niet wat hen bezielt, ze denken dat de hele wereld tegen hen is, maar dat komt merendeel van hezelf uit, en door hun gedrag in de regel (let wel: in de regel!! Ik ken óók zat hele nette mensen uit een woonwagenkamp!) maken ze het er ook naar..
jah dat van die mensen tegen die boom kan ik me nog heel goed herineneren ik sliep toen bij een vriendin en die woonde daar een paar straten van daan we konden niet gaan kijken wat loos was dus dan maar alles volgens op radio en tv het was vreselijk wat daar is gebeurd.

jah en de gemeente maastricht dan die moeten betalen voor de mensen van vinkenslag (een woonwagen kamp waar je meer echte huizen ziet dan woonwagens) omdat die ilegaal stroom aftappen
mahjah inderdaad der zijn ook nette mensen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 17:51   #14
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Vinkenslag is helemááááál erg ja De enige reden dat die in de hoofdklasse voetballen is dat de tegenstanders bang zijn om slaag te krijgen na de wedstrijd Sanderbout in Sittard/Geleen trouwens hetzelfde verhaal En de KNVB doet niks...
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 17:54   #15
dupke
Guest

Standaard

Citaat:
Vinkenslag is helemááááál erg ja De enige reden dat die in de hoofdklasse voetballen is dat de tegenstanders bang zijn om slaag te krijgen na de wedstrijd Sanderbout in Sittard/Geleen trouwens hetzelfde verhaal En de KNVB doet niks...
presies maar jah dat zijn dan de mensen die niet echt nette mensen daarmee kun je beter geen mot mee krijgen.

trouwends die mensen wat die jongeren tegen die boom hebben laten verongelukken kwamen van vinkenslag
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 17:54   #16
TheGroovMaster
Über Mensch

TheGroovMaster's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

we hebben ze hier ook in de wijk en die kinderen van hun zorgen voor klote overlast, ik heb die mensen al vanaf het begin gehaat.

sorry, maar het zullen ook wle betere mensen zijn.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 18:01   #17
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by dupke

presies maar jah dat zijn dan de mensen die niet echt nette mensen daarmee kun je beter geen mot mee krijgen.

trouwends die mensen wat die jongeren tegen die boom hebben laten verongelukken kwamen van vinkenslag
Ik dacht Amby? Ze stonden toen bij de stoplichten bij de geusselt, op de ring maastricht . Toen wilde die ene bestuurder, van die kampers, hen 'de schade laten komen opmeten op Amby'. Althans, dat staat mij bij, maar kan t mis hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 18:05   #18
dupke
Guest

Standaard

Citaat:

Ik dacht Amby? Ze stonden toen bij de stoplichten bij de geusselt, op de ring maastricht . Toen wilde die ene bestuurder, van die kampers, hen 'de schade laten komen opmeten op Amby'. Althans, dat staat mij bij, maar kan t mis hebben
hmm nou begin ik toch te twijfelen.
maak 't ook uit 't kwam in ieder geval door mensen van het kamp uit maastricht...... en het had gewoon niet mogen gebeuren
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 19:22   #19
Brendovic
Guest

Standaard

ALs iemand wat tegen kampers heb verdient ie geen voortanden.

Nefer sien a sjon?

www.sjonclan.tk

Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels