|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- genoeg liters.
![]() - we wel tot de conseclusiess kwamen dat het we pauper is dat men hier op het forum bar een SPORT forum meeting wil, maar dat als er 1 komt men niet komt vanwege geld of ouders of werk ofzo... pppffff wat is dat nou voor smoes ![]() - Rem en ik gewoon de Hardcore Sportforum NERDS zijn en wel mooi een nieuwe vriendin hebben ![]() - ze denkt dat ik fancy remmie? ![]() - ik eerder haar fancy? ![]() ![]() - tja, die fotows die online kome strax wel erg dom en pauper en kansloos zijn? ![]() ![]() - onze LAURAAA ook natuurlijk op de fooootoooot sttaat? ![]() - we bij haar volgende bezoek in Holland gaan rondleiden? ![]() - ik het ideej had dat ze Remmie aantrekkelijker vond? ![]() - dat vooral zou komen doordat ze dacht dat ik BI ben? ![]() - ![]() - Anke makkelijk had kunne komen? - we om 10 voor 4 de LAX in gingen? - we nu pas thuis zijn? - remmie meteen doorging naar zn werk? ![]() - ![]() - dit nu echt de allerlaatste meeting is die ik op touw heb proberen te brengen? - namelijk enkel remmie tegenwoordig komt en verders no-one? ![]() - rempje wel lekker is natuulijk, maar daar niet van. Met remmie meet ik dan nog wel lekker vaak natuurlijk maar de rest ken depot op ![]() ![]() - Laura toch best wel een leuke engelse is? ![]() - we anders allang al de trein gepakt hadden? ![]() - het me nix zou verbazen als remmie snel weer terug naar haar ging toen ik eenmaal in de trein zat? ![]() - ik volgens haar Remmie niet teveel moet aanmoedigen? ![]() ![]() - hij dr vanzelf dient achter te komen of hij wel echt klaar voor mij is? ![]() - ![]() |
![]() |