Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 11 June 2003, 10:11   #23
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
oja dat argument gaat ergens over net of manner er iets aan kunnen doen dat ze geen abarmoeder hebben. Mannen hebben er net zo goed recht op in mindere mate tenzij je terug wil naar de ozo ongeemancipeerde 50er jaren waar de vrouw voor de kinderen en het huishouden zorgt. Een kind voed je samen op, niet alleen een moeder.
Ja ik ben het wel met je eens dat een man ook tijd met zijn pasgeboren kind moet doorbrengen, en om die reden verlof geven aan zo'n pasgeboren vader () vind ik wel terecht.
Maar het argument dat een man achtergesteld wordt aan de vrouw omdat zij wel en hij geen zwangerschapsverlof (door velen gezien als 'vakantie') krijgt vind ik raar, en daarom zei ik dat. Ik vind een eerlijke verdeling van huishoudelijk werk en de zorg voor kinderen juist erg belangrijk
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels