|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Banned
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
|
Hmm jammer dat vragen niet serieus beantwoord worden. Ik neem aan dat je niet zomaar begint emt Irene!!!! als I. te quoten. Maargoed, als jij niet je echte gedachten durft te uiten omdat je bang bent nit gewilt te worden moet je dat vooral doen.
PFP ook nog niet geantwoord ![]() Is het waar dat LoeLoe het alleen niet heeft uitgemaakt omdat de jongens achter haar topic in het Meidenforum kwamen? |
|
|
|