|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- hij zich hier zeker zal vermaken? - er veel grolsch getapt wordt hier? - het toch verstandig wordt dat hij hier eens een kijkje komt nemen? - je op http://www.polsekermis.nl een lichte indruk kan krijgen? - het er hier een stuk lamer uit ziet dan het echt is? - Ulftse Kermis geweldig is? - Why didn't you tell me? - Not leave me this way? - Oh you should have told me and........ NOT WAITED FOR SO LONG!!! - ik idd weer zal meezingen? - het vorig jaar ook super was? - nananananannananaaaaaaaaananananaaaaa!!! - ik dit jaar alleen 3 dagen moet werken? - dit niet zoveel uitmaakt? - ik namelijk geen entree hoef te betalen en toch niet in de rij hoef te staan? - dat heel relax is? - als jullie het over kermis hebben vast alleen maar over übertrieste attracties gaat? - ik nu ga kappen met onze geweldige kermisverhalen? - ik 27 juli al weer moet trainen? - ik dus wel mag beginnen met de conditie-training? - deze namelijk laag ligt? - ik de 27ste mijn eerste training heb en een dag later op vakantie ga? - dat nog leuk wordt? - met spierpijn in de bus (Y)? - ik d'r toch wel zin in heb ![]() Laatst aangepast door Bazzemans : 25 June 2003 om 13:02 |
|
![]() |
![]() |