|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
... ik volgends mij voetsel vergiftiging heb
... ik nu rood verbrand ben door de zon ... ik nu een rooie vinger heb omdat een kindje me met hameren er op sloeg ... ik vandaag toch nog verjaardags vlaai heb gehad ook al dacht ik aan een ander... ![]() ... wij zelf een jakuzie hebben gebouwd ... ik vanavond gekookt hebt voor 15 personen en dit ging eigenlijk hardstikke mis! ... de zus van mijn beste vriendin ook al in de familie is aangenomen als pleegdochter net als me vriendin ![]() ... ik de enige ben met nog een vriend (op de wei dan) ... ik nu zo veel zomersproetjes heb dat 't net lijkt op ik harstikke bruin ben. ...ik vanmorgen iemand heb laten stikken(bijna) in tandpasta omdat ik was aan 't bellen ![]() ... ik niet aan de zwiets gezeten heb maar toch vreselijk naar wiet ruik ![]() ... vandaag een kindje aan me vroeg of ik wat met roy van kvw had.. omdat hij naast me kwam zitten en de sheck over vroeg ![]() ... ik bij het spelletje 1.2.3.4...7 wie mag ik een kusje geven ik een jongen een kusje moes geven die 20 cm groter was dan mij.. dit dus behoorlijk lomp uitzag en hiervan een foto is gemaakt ![]() ... en ik heb samen met mijn nieuwe pleegzus en mijn pleegzus/vrienin afgesproken we gaan SAMEN uit jippie ![]() |
![]() |