|
|||||||
| Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#33 |
|
Guest
Berichten: n/a
|
ik had me temperatuurmetertje op me vensterbank gezet, keek na een uurtje, stond er 50 °C
( Verder dan dat konnie nie )
|
|