|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citaat:
![]() [EDIT] BERT JE LIEGT DiC ...Jaja, mana has come back to me roots...En nu zet k het eens een keer door hehe--->ben eten, latex!!! says: was alleen tandpasta [: [: lekker weertje says:dan liegt bert dus DiC ...Jaja, mana has come back to me roots...En nu zet k het eens een keer door hehe--->ben eten, latex!!! says: de rest durfde ze niet DiC ...Jaja, mana has come back to me roots...En nu zet k het eens een keer door hehe--->ben eten, latex!!! says: bart is daarmee ondergesmeert ja DiC ...Jaja, mana has come back to me roots...En nu zet k het eens een keer door hehe--->ben eten, latex!!! says: ik had alleen tandpasta DiC ...Jaja, mana has come back to me roots...En nu zet k het eens een keer door hehe--->ben eten, latex!!! says: haha Laatst aangepast door Queenie : 6 August 2003 om 18:57 |
|
|