|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#8 | |
Super Lid
|
![]()
[QUOTE[Originally posted by Headliner
lol, moet je nu sean paul - get busy vertalen, die is nog maffer ![]() Citaat:
![]() Sean Paul - Get busy Schudt dat ding mevrouw Kana Kana Schudt dat ding mevrouw Annabella Schudt dat ding je Donna Donna Jodi en Rebecca Vrouw krijg het druk, schudt alleen die kont zonder te stoppen Wanneer het ritme valt Blijf het gewoon swingen Maak sprongetjes Ga ? Zet koffie op de manier zoals jij het wil noemen Tril je heupen en vindt het niet jammer Me wil fi jou zien herleven op het ritme wanneer je op mij rijdt En me songteksten een voorziening Meid niemand kan je vertellen dat je gek aan het worden bent Kun je klaar zijn je weet je bestemming He sexy dames willen jullie met ons paren In een auto met ons Dan in een oorlog met ons In een club zij willen ons soepel maken Om naast ons te lopen Zij kunnen zich niet met ons vergelijken Sinds mijn geboortedag deed je me ontvlammen in een vlam meid en roep mijn naam en het is mijn beroemdheid Het is allemaal goed meisje zet mij op Tot de vroege morgen Laten we het beginnen te doen Laten we het beginnen te doen tot de vroege morgen Meisje het is allemaal goed, zet me gewoon op Vrouw krijg het druk, schudt alleen die kont zonder te stoppen Wanneer het ritme valt Blijf het gewoon swingen Maak sprongetjes Ga ? Zet koffie op de manier zoals jij het wil noemen Tril je heupen en vindt het niet jammer Me wil fi jou zien herleven op het ritme wanneer je op mij rijdt En me songteksten een voorziening Meid niemand kan je vertellen dat je gek aan het worden bent Kun je klaar zijn je weet je bestemming He sexy dames willen jullie met ons paren In een auto met ons Dan in een oorlog met ons In een club zij willen ons soepel maken Om naast ons te lopen Zij kunnen zich niet met ons vergelijken Sinds mijn geboortedag deed je me ontvlammen in een vlam meid en roep mijn naam en het is mijn beroemdheid Het is allemaal goed meisje zet mij op Tot de vroege morgen Laten we het beginnen te doen Laten we het beginnen te doen tot de vroege morgen Meisje het is allemaal goed, zet me gewoon op etc. etc. met een hoop ge-'uhu' 'aha' en een hoop gekreun tussendoor ![]()
![]() |