|
|||||||
| Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#9 |
|
Bianca
|
ik heb (nog) nergens last van dit jaar...
begin ook maandag pas, rooster halen, en daar heb ik áltijd commentaar op
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com - Als je loslaat heb je twee handen vrij - - Verander vastbesloten van mening - |
|
|
|