Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 25 August 2003, 15:25   #3
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Mijn zegen heb je, maar ik denk niet dat de meeste politici of bestuurders zonder voetbalverstand en/of hart dit soort dingen in zullen zien. Die doen stoer met een "no-nonsens beleid van zo hard mogelijk aanpakken, al die hooligans". Maar als je supporters wegstopt in een hermetisch afgesloten kooi, en ze als vee door een tunnel laat drijven, dan werkt dit agressie in de hand. Aan de andere kant vraag ik me af of er echt niets mis gaat als je supporterskampen van vijanden als Ajax-Feyenoord of Vitesse-NEC alleen laat scheiden door een rijtje vrouwelijke suppoosten
Tja.. In Engeland hoor ik nooit dat er iets misgaat, terwijl daar toch de vijandelijkheid niet eens te vergelijken is met hier.. En trouwens, dan gáát dat maar 1 keer mis. Doordat je video-beelden hebt, en een groten open ruimte, pik je hen er zo uit! En dan kun je ze écht een stadion-verbod voor het leven geven. Je kiest er immers zelf voor om door die open ruimte te gaan, en dan ga je dus de fout in. Zal één jaartje duren, en dan heb je ze allemaal
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels