|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#38 |
|
Lid
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
|
Overigens liet van Bommel gisteren weer sterk spel zien. Een van de betere Oranje-spelers dunkt mij..
"Van Bommel: Dick Advokaat moet wel blind zijn of een smak geld van de familie van Bommel krijgen maar ik zie niet in wat die jongen in het nederlands elftal doet."
__________________
"Groetjes terug." |
|
|
|