|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
En nog een liedje dat door een aantal vrienden van me is geschreven.. Deelszon - Weg Ik ga weg, verlaat de stad Ik geef de boel mijn rug Ik ga weg, neem de snelste trein Naar nergens en weer terug Ik ga m’n dromen zoeken Op verre plaatsen, reis achter mijn wipneus aan En ik wacht niet tot het weer opknapt Laat al mijn koffers staan En als ik even opschiet en de juiste wegen kruis Zal niemand me nog missen ook En als ik even opschiet en de juiste wegen kruis Zal niemand me nog missen ook En ben ik voor het donker thuis Ik ga weg, heb het hier gehad De drukte van de dag Ik ga weg, neem de eerste bocht Die ik maar nemen mag En ik ontvoer je liefste, want ik heb je nodig op m’n reis naar heel ver weg Want ik mis je lieve lach en lichaam Nog voor ik tot ziens zeg En als ik even opschiet en de juiste wegen kruis Zal niemand ons nog missen ook En als ik even opschiet en de juiste wegen kruis Zal niemand ons nog missen ook En zijn we voor het donker thuis Gewoon..mooi..en goeie herinneringen aan
Uw advertentie hier? Laatst aangepast door Dimas : 20 September 2003 om 10:06 |
|
|
|
|