Citaat:
Originally posted by Xessex
Het probleem is niet per definitie de buitenlander. Tegenwoordig maakt het namelijk geen bal meer uit want ook zat Nederlandse lui lopen met een pistool in hun zak en schieten er ook mee als ze iets niet zint.
Tuurlijk is het wel zo dat bepaalde bevolkingsgroepen door de vrijheid die ze hier krijgen en hun sociale stauts in de maatschappij duidelijk eerder in de criminaliteit belanden.
Maar dit kan makkelijk tegengeaan worden. Zorg gewoon dat de politie eens wat meer rechten verwerft en strebnger optreed en leg ook het hele rechtssysteem eens om. Ik ben in Los Angeles geweest in februari en daar gedraagt de doorsnee burger zich toch echt wel wat netter dan de Nederlander. Ik zie daar op de snleweg zelden een echte hardrijder. Ja wat hebben ze daar nu gedaan, bekeuringen aan de verzekering gekoppeld. Heb je 3 bekeuringen binnen dan wordt je verzekering van je auto flink verhoogd. En daar mag de politie ook veel meer dus doorsnee criminalitiet wordt echt alleen door de kansarmen gedaan.
Hier zitten wij gewoon opgescheept met ons tolerante poldermodelletje wat nul komma nul opschiet. Ons rechtssysteem is laat maar zeggen gewoon niet met zijn tijd meegegaan. Als er gewoon meer duidelijke grezen aanwezig waren zouden vele van die "buitenlanders" ook niet zo snel in criminalitet vervallen.
|
dat ben ik niet met je eens!!! ik bedoel ik heb het ook moeilijk gehad in me jeugd , ik bedoel niet veel geld, en als je tiener bent is het handig als je geld hebt , veel van die jongens zien gewoon geld in de criminaliteit dat is de reden, niet omdat de grenzen niet duidelijk zijn!!
ik weet hoe snel je in de verleiding kan komen heb het zelf meegemaakt!!!