Citaat:
Originally posted by HardCorr Lover
wetenschappelijk onderzocht en bewezen ???
net zoals de evolutietheorie zeker ???
maargoed....
naar mijn idee heb ik nog nergens opgeroepen om geen respect te hebben voor wie dan ook, maar ik wil het wel effe doen.
Ik heb geen respect voor Kinderverkrachters en/of kindermoordenaars
Noem ze pedo's, noem ze normaal, noem ze Pietje
I DON'T CARE
Vertel het aan de ouders van de kinderen die hun kind hebben verloren aan zo'n persoon waarvan jij zegt dat je er respect voor moet hebben.
ik roep niet op tot geweld tegen pedo's, maar ik ga zeker niet mee doen met het respect aan iedereen geven
ALs iemand respect uit balans brengt ben jij het wel met je mening dat ik respect moet hebben voor een pedo.
Want hoe verdiend een pedo respect ???
vertel het me....
of vertel het aan de ouders van de kinderen die geen kinderen meer hebben
of vertel het aan kinderen die er beschadigd door het leven gaan, door zo'n pedootje die volgens jou zoveel respect verdiend.....
|
Citaat:
Originally posted by simon1982
Waarom dan geen respect voor pedofielen (dan heb ik het over pedofielen die zich vergrijpen aan kinderen)....omdat dat soort pedofielen geen respect hebben voor kinderen.
|
LOL ik zeg hiermee toch dat ook ik geen respect heb voor dat soort pedofielen? Als je nu zelf eens de tijd zou nemen om de berichten aandachtig door te lezen ...
Citaat:
Originally posted by HardCorr Lover
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik geen respect toon tegen je, want ik probeere alleen maar duidelijk te maken dat ik juist wel vind dat je pedo's met homo's mag vergelijken.
|
Daarbij zie mij ook niet beweren dat ik geen respect heb voor jouw mening of dat ik vind dat jij geen respect voor mij hebt. Een andere mening hebben en geen respect hebben zijn wel degelijk 2 verschillende dingen! Kortom je kunt gerust verschillen van mening en gelijktijdig elkaar in de waarde laten. (en nee ik zeg niet dat jij dat niet doet). Natuurlijk mag jij 2 kussende mannen walgelijk vinden, maar dat wil nog niet zeggen dat je die mensen niet in hun waarde kan laten; zolang je mensen niet kwetst kun je best voor jezelf vinden dat het walgelijk is.