|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Reciever
JVC RX-7012R Stereo: 2 x 100 W, 8 ohm, 1 kHz (DIN); Surround: 5 x 100 W, 8 ohm bij 1 kHz, met 0,8% THD Dolby Digital/DTS decoders ingebouwd LCD A/V-DBS-CATV afstandsbediening voor meerdere merken Compatibel met meerkanaals audio (5.1-kanaals analoge ingang en 5 afzonderlijke versterkers) Luidspreker schroefaansluitingen op alle kanalen Dolby Pro Logic met volledig digitale verwerking Digital Acoustics Processor (DAP): 5 modes (THEATER/HALL/DANCE CLUB/LIVE CLUB/PAVILION) 1 coaxiale en 3 optische digitale ingangen met toewijsbare functie 1 optische digitale uitgang Uiterst stijf Z-Chassis Vernieuwde COMPU LINK besturing Boxen Infinity Reference Series Ref 31 MK II 100/150 Watt Nenn-/Musikbelastbarkeit 42 Hz - 22 kHz Frequenzumfang 89 dB Schalldruck (1Watt/1m) 8 Ohm Nennimpedanz 3,5 kHz Übergangsfrequenz 165 mm Tieftonlautsprecher 10 mm Hochtonlautsprecher 800 x 208 x 307 mm (H x B x T) 13,2 kg En nog een center en 2 rear speakers van Kenwood DVD speler van Optim, was toen 1 van de goedkoopste, maar doet het over het algemeen prima. Kan trouwens ook MP3 afspelen Dan nog mijn Laptop die ik er ook op aansluit, om muziek te luisteren en films mee te bekijken op de TV. (Pentium 4, 2.0 GHz). En voor onderweg gebruik ik gewoon mijn Diskman, waar over het algemeen alleen de cd Bleach van Nirvana inzit, want die cd is gewoon geweldig ![]() |
![]() |