|
|||||||
| Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#2 |
|
Lid
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
|
Kun je je idee even concretiseren?
Want we kunnen niet iedereen uit Arnhem bannen.. en ook Forza's die terugkeren onder nieuwe IP's gaat ook nogal moeilijk...
__________________
"Groetjes terug." |
|
|
|