|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Storend Lid
Geregistreerd op: 5 August 2002
Locatie: Purmerend
Berichten: 922
|
Ik denk dat ik nog steeds malou heet, misschien dat mijn achternaam veranderd is. Er misschien kleine maloutjes rondlopen in een leuk huis dat ik heb kunnen kopen door dat leuke salaris wat ik met die leuke baan verdient heb!
__________________
..........flexheid kent geen tijd......... |
|
|
|