|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Deze is op maat gemaakt voor mij
![]() ___________________________________ 0Vera Liefde & Dating Kunst Psychologie & Filosofie Geen flauw idee, buiten het feit dat ze geen steun had. Ar-Tuur Discussie Forum & Actualiteiten Sport DE man ![]() Bird Of Prey Cyber Talk Klaag Corner Niet echt een eigen mening, althans ik betrap m er zelden op.. BlueWolf Staff Room Iemand die zijn bui moet hebben. Alsie een goeie heeft past ie goed hoor en wederhoor toe, alsie zijn dag niet heeft laat ie wel eens dingen verslonzen. Zou meer zijn eigen beleid moeten doordrukken, want dat is meestal beter dan waar hij met stemmingen toe komt. dext0r Films, Tv en Radio Gezondheid & Lifestyle Muziek Forum Seksualiteit Was sympathieker voordat ie FB werd. Kampie Aan de Bar... Is 180 graden omgeturnt tot slijmbal. koelkast Feedback & Mededelingen Computers & Internet Waardeloze vent. LoeLoe Aan de Bar... Seksualiteit Woordeloos mens, die vooral aan aandachttrekkerij doet. Nightwolf Liefde & Dating Games Meetingforum Was beter in zijn rol als gewone FB. RandyJC Uitgaansforum Foto en Plaatjes Forum Aan de Bar Ken ik niet. Tyskie Leden-Staff Discussie Forum & Actualiteiten Aanwinst. |