|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#40 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
'We zouden allemaal voor alle clubs moeten zijn, want dat levert voor iedereen meer punten op'. Of zo'n onderwerp op dit forum relevant is, daar heb je gelijk in, das een 2e. Je kunt hem inderdaad openen, daar ben je helemaal vrij in. Ander punt is natuurlijk of het zin heeft. Als we eens de namen doornemen van de mensen die hier komen kun je eigenlijk (correct me if I'm wrong) het volgende zeggen: Arthur en Bazzemans (beiden Graafschap) zullen volgens mij wel voor iedere club zijn. HugoBoss (tukkert ![]() ![]() ![]() Thea Tank, AntiKezman, Arie-Kanarie (feyeneurd) zullen volgens mij nooit voor Ajax zijn, volges mij enkelen zelfs sowieso niet voor een Nederlandse club ![]() Bertus (roda), zal ook niet voor Ajax zijn, wel voor de rest Phitje: is een halve jood ![]() Superjood: ahum ![]() ![]() Bruggi, Tyskie (psv): geen idee eigk ![]() En jijzelf bent dus klaarblijkelijk wel altijd voor een Nederlandse club. Ik hoop niet dat ik een zeer prominent iemand nu ben vergeten ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |