Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Films, Tv en Radio
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's!

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 17 November 2003, 12:06   #23
EternalShadow
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
Neo is een machine, najaa bijna dan. Hij is een mens met verbeterde (spier)eigenschappen,
en een door de machines geprogrammeerde geest/hersenpartij. (waarschijnlijk gebaseerd op een "The One" Template programma)
Dat is waarom aan het einde van revolutions, wanneer Zn lichaam weggenomen word, hij een oranje gloed over zich heen heeft.
De oranje gloed is hoe de machines elkaar zien, en daarom ook hoe hun Neo zien.

Maar de oranje gloed is niet de enige reden waaruit opgemaakt kan worden dat Neo een machine is.
Door alle 3 de films heen worden er hier al hints voor gegeven zoals bijvoorbeeld: His neural kinetics are way above normal.",

Tegenargumenten?
Ik geloof dat je iets wat best te verklaren is op een verkeerde manier probeert te verklaren:

een machine houd in mijn woordenboek nog altijd iets in wat niet van vlees en bloed is. Neo is dat nog altijd wel

- die oranje gloed van je was ook al te zien door Neo in het geval van Bane, was die een machine?

- Bepaalde aanpassingen aan DNA zouden ook verhoogde spierkwaliteit en neural kinetics tot gevolg kunnen hebben...

mijn conclusie hier is dat je op bepaalde vlakken gelijk hebt alleen dat je het woord machine verkeerd gebruikt

Ik stel dus voor dat we de discussie over het machine gedeelte staken, DNA gesleutelde personen zijn in jouw optiek schijnbaar ook machine's...

Laatst aangepast door EternalShadow : 17 November 2003 om 12:08
  Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels