|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#4251 |
Guest
|
![]()
gaaf is dat notepad he?
|
![]() |
![]() |
#4252 |
Guest
|
![]()
- Bas en tuur niet aan het onderduiken zijn ofzo
![]() - we met DarkUnreal en nog wat gasten vandaag Matrix films hebben gekeken ![]() - het alleen wel misschien zo leuk zou zijn als Hugo en Anke bijv. ook zouden kunnen. - ik zaterdag in ieder geval niet ga overhuizen naar mijn nieuwe kamer - dit later pas gaat gebeuren |
![]() |
![]() |
#4253 |
Guest
|
![]()
Feli ankeee
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4254 |
Guest
|
![]()
goedzo meiske !!!
![]() |
![]() |
![]() |
#4255 |
Guest
|
![]()
wjd
- ik ut erg ![]() ![]() ![]() - ze dus van alle 29 ploegen het beste winningpercentage hebben :lol: - over 3,5 uur Nederland moet voetballen. - ik vanavond denk ik 6 of 7 keer dood ga. - Lemar met 'dance with you' een chillend nummer is. - ik zo ff iets ga doen ofzo ![]() |
![]() |
![]() |
#4256 |
Guest
|
![]()
- ik zo naar de Ierse pub ga om gezellig de wedstrijd te aanschouwen
![]() |
![]() |
![]() |
#4257 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4258 |
Guest
|
![]()
- t gezellig was zojuist in Lindeboom?
![]() |
![]() |
![]() |
#4259 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4260 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Groetjes aan Iedereen
![]() ![]()
![]() |
#4261 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -het tijd is voor een nieuwe FB?? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4262 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4263 |
Nostalgisch lid
|
![]()
was het maar zo'n feest
![]() |
#4264 |
Guest
|
![]()
- er een ernstig gebrek aan respect is door zekere individuen jegens hun leidinggevende, de FB van Sport
- ik overweeg door middel van een boycot en een mediastop niet meer met hen te communiceren ![]() |
![]() |
![]() |
#4265 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4266 |
Guest
|
![]()
-arthur gewoon mensen uit mijn klas herkent die hij nog nooit heeft gezien??
![]() -ik binnenkort een feest heb in de 8erhoek?? -zonder basje en thur?? ![]() -ik voor 12en ging slapen?? ![]() -ik gister 2 sportforummers heb gezien?? ![]() -steffie me een lief mailtje stuurde met zijn coole telefoon?? - ![]() -bartje me toch echt eens moet ontblokken op msn?? ![]() -het zwak is dat ie niet gaat stappen in alkmaar zaterdag?? ![]() -ik nu ga slapennnn?? ![]() |
![]() |
![]() |
#4267 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - Ik niet eens Bart ga zien zaterdag? ![]() - ![]() ![]() ![]() - ik Forza verveel met me slapgeouwehoer? - me vriendin zaterdag in zijn kansloze kutstad is? ![]() - Nederland mijn landje is? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4268 |
Aachen TSV
|
![]()
Wjd..
- Mijn salaris wederom vertraging gaat oplopen? - Afgelopen maand ik mijn pieken 15 dagen te laat kreeg? ![]() - Die lijers uit Groningen ook nog niks gestort hebben? - Het marketingbureau waar ik werk zware tijden doormaakt? ![]() - Het de vraag is of ik inmiddels bij het 2e bedrijf werk dat na vizion failliet gaat? ![]() - Ik een slechte invloed heb op de bedrijven waar ik werk? ![]() - Phit niet mot zeuren? - Er een date in de kerstvakantie staat in alkmaart? ![]() - Ik nooit sportforummerts toevalig ontmoet? ![]() - Ik dan ook in een fatsoenlijke stad studeert ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4269 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4270 | ||
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4271 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4272 |
Guest
|
![]()
gaat die bart nou toch ineens rotterdams zitten praten?
![]() |
![]() |
![]() |
#4273 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - Bart ook nog 69 rep's moet optellen bij Gregoooor VanDijk? ![]() - 7+69 = idd bart 76 wjd'tjes tot jou record ![]() - ik keelontsteking heb? ![]() - net een stoere ketting heb gehad van karel? ![]() - hij me morgen ook mee wil hebben naar die krothout? - klasgenoten best irritant kunnen zijn ![]() - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4274 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4275 |
klopt
|
![]()
-ik ff een weekendje thuis ben?
-ik jullie ook erg mis allemaal ![]()
![]() |
#4276 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4277 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4278 |
Guest
|
![]()
- ik benieuwd ben hoe het Hugo bevalt Oom Agent te zijn in Rotterdam
![]() - mooie kamer? leuke stad? leuke opleiding/baan? |
![]() |
![]() |
#4279 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-het eigenlijk gewoon helemaal top is? -de kamer zekers chill is? -deze deze ook nog eens op een spreekwoordelijke steenworp afstand van t centrum ligt? -de opleiding erg cool is? -het wel raar is om na anderhalf jaar lang koosje kansloosje uit te hangen eindelijk weer naar school te gaan? -ik zo weer es terug ga die kant op? - ik wel snel een mieting verwacht in rotterdam? ![]() -laterz ![]()
![]() |
![]() |
#4280 |
Guest
|
![]()
-ik een mooie kappajas met arie erin zag lopen gister??
![]() -hij wel erg snel naar de Kuip liep?? -ik een leuke nacht heb gehad?? ![]() ![]() -... -meeting in r'dam :respect: ![]() |
![]() |
![]() |
#4281 |
Guest
|
![]()
- ik een meeting in Rotterdam ook wel prima vind
![]() - Bas en ik waarschijnlijk zelfs ook wel mee kunnen gaan stappen eventueel - we wel een slaaplaats kunnen regelen bij mijn broer denk ik |
![]() |
![]() |
#4282 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4283 |
Guest
|
![]()
- gister wel geinig met die koempels in uitvak
![]() - kaartje uitvak 2x zo goedkoop is als t goedkoopste kaarte buiten t uitvak? ![]() - remco niet kan webcammen? ![]() |
![]() |
![]() |
#4284 |
Guest
|
![]()
-ze me vanavond weer wil zien??
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4285 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4286 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4287 |
klopt
|
![]()
4-0
![]()
![]() |
#4288 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ga je 13 december nog rotterdamse tukkerboy? |
|
![]() |
![]() |
#4289 | |
klopt
|
![]() Citaat:
naar wat? ![]()
![]() |
![]() |
#4290 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -ik wederom een redelijk avondje heb gehad?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4291 |
Guest
|
![]()
- ik morgenmiddag in Nijmegen zal zijn
- ik dringend kleding nodig heb en met een vriend die in Nijmegen studeert daar ben - Bas wellicht ook nog aanwezig is ![]() - ik natuurlijk razend benieuwd ben of Bon ook toevallig in de stad te vinden is ![]() |
![]() |
![]() |
#4292 |
Guest
|
![]()
- het alweer weekend is?
![]() - drukkkk weekend? ![]() - sinterklaas surprise maken, sociaal zijn, stappen, verjaardag, werk, en met zwarmaatje naar aja-fey ![]() ![]() - mijn bril pijn doet als ik dr mee naar de pc kiek? ![]() - ik echt net een nerd ben met dat ding op? ![]() - er trouwens in de kerst een zware ontmoeting moet plaats vinde al zeg ik t zelf? ![]() - bertje iig wel zegt dat ie langs gaat komen voor zoiets dergelijks? ![]() - remmie nog lekker geen weekend heeft? ![]() - gammala gammala ich bin ein schweinn ![]() |
![]() |
![]() |
#4293 |
Guest
|
![]()
- ik ook wel te porren ben voor weer een meeting, ook een zware
![]() |
![]() |
![]() |
#4294 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ik gisteravond getackeled werd en verkeerd op mijn pols ben terecht gekomen? - ik dus vannacht om half 2 pas weg ging uit het ziekenhuis? - mijn onderarmpje nu mag genieten van enige weken rust in het gips? - ik dus maar niet naar nijmegen ben gegaan? - v.v. onze club de wedstrijd tegen blauw wel met 5-0 gewonnen heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4295 |
Guest
|
![]()
- ik een grote
![]() |
![]() |
![]() |
#4296 |
Aachen TSV
|
![]() Scorebordjournalistiek ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4297 |
Guest
|
![]()
- we een 1-0 nederlaag tegen Cambuur goed konden gebruiken :kwaaist:
- ik het verhaal van Adriaanse toch wel ergens hout vond snijden - Bart het toch wel met me eens zal zijn dat een uitslag niet altijd de juiste verhoudingen weergeeft - of was Roda de hele wedstrijd 5 klassen beter? - de uitslag natuurlijk wel uiteindelijk telt en de manier waarop niet, en Adriaanse duidelijk ook gefrustreerd is - die man dat verder nooit is, hehe ![]() - ik hem toch wel mag |
![]() |
![]() |
#4298 |
Guest
|
![]()
- het klöte ist fur Basjeman?
![]() - kusje voor hem ![]() - ik naar de klote ben? ![]() |
![]() |
![]() |
#4299 |
-
|
![]()
Ik stiekem van ijshockey hou?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4300 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
- Dat dus NIET klopt? - De journalist Adriaanse wees op het feit dat het toch echt 1-5 geworden was? - Hij daarmee dus doelde op: 'Roda was roch wel de betere'? - Adriaanse het toch nog niet toe wilde geven? - Ik dat dus bedoelde? ![]() - Roda wél de betere ploeg was over 90 minuten gezien? - 1-3 beter de verhoudingen had weergegeven? - Ik toch niet ontevreden ben dat het iets hoger was uitgevallen? ![]()
|
![]() |
![]() |