|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
Bekijk resultaten enquête: wat vind je van jacht? | |||
ja ik vind het goed het is goed voor de natuur alles op peil houden |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 38,46% |
apsolute waanzin! ophouden mee! |
4 | 30,77% |
daar zou staatsbosbeheer naar moeten kijken en moeten bekeuren niks om je zorgen voer temaken |
3 | 23,08% |
hmm lekker haas met kerstmis! |
1 | 7,69% |
Stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#14 |
veteraan
|
![]()
ik wou zeggen
de jacht in nederland om de populaties in stand te houden is gewoon een must.. zoveel vossen hebben we bijv. niet in nederland die hiertoe aan zullen bijdragen... en dan nog niet eens te spreken over de Lynx, wat toch vroeger echt een inheemse diersoort was evenals de wolf die ertoe bijdroegen dat de populatie van de onderliggende ordes in stand gehouden werden.. dat de mens in vroeger tijden is wezen ingrijpen op de populatie van de lynx/wolf e.d (ofwel de hoogste orde...) heeft hier enkel toe geleidt. de mens zal nu wel in moeten springen om dit tekort bij te werken.. wel moeten er natuurlijk richtlijnen zijn omtrent het aantal geschoten beesten. en in welke periode van het jaar dat gebeurt.. jagen voor de sport is in mijn ogen not-done, maar aan de andere kant is dat weer beetje hypocriet van mij...want ik doe graag aan hengelsport ![]() EDIT: correctie, mijn vader zegt dat er wel genoeg vossen in nederland zijn, maar niet genoeg om de functie te kunnen vervullen. de grootste beheersende factor was de wolf en de laatste daarvan is in nederland in 1926 geschoten.. (mijn vader heeft 38jaar gewerkt bij staatsbosbeheer, dus die weet dat wel ![]()
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl Laatst aangepast door dext0r : 24 November 2003 om 17:26 |
![]() |
![]() |