Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 November 2003, 11:04   #1
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
)

Door het originele Jet Set Radio is Cell Shaded bekend geworden , zonder dat spel was Zelda:TWW niet cell Shaded geweest

Anyways meesterlijk spel , heb het net nog gespeeld . Je moet er alleen van houden en een tijdje aan die vreselijk muziek wennen ( na een tijdje vond ik het zelfs goede muziek )Het verhaal is trouwens ook wel cool met die politie die tegen de jeugd is en de hele sfeer is gewoon cool
muziek is wel lollig vind ik verhaal is soms crap soms leuk actie is gewoon tegek !
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.