|
|||||||
| Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#37 |
|
Lid
|
Ik heb de vroegere chatlogs van mn ex op icq idd wel helemaal gelezen, maar dat was meer omdat ik gewoon nieuwsgierig was naar wat ie allemaal met anderen besprak
ik deed t ook niet achter zn rug om, ik had et gewoon gevraagd. Ik ben gewoon een ubernieuwsgierig personage ![]() Daarentegen mocht ie niet in mijn chatlogs kijken, niet omdat ik iets te verbergen had maar omdat ik erg op mijn privacy gesteld ben (zeker toen). En mn andere ex Dimas zat een keer te kijken in een fotomapje van mij in mn computer, zow, hij schrok zich lam van mijn reactie toen had ik wel iets voor em verborgen (niks met vreemdgaan hoor!) wat ik em later wel helemaal heb uitgelegd. Mijn huidige vriend weet zo'n beetje alles van me, en als ie er behoefte aan heeft mag ie mn chatlogs lezen maar ik heb liever dat ie me gewoon dingen vraagt. Hij begrijpt het msngedoe niet zo omdat hij het zelf niet gebruikt, dus moet ik erbij zijn om mijn gesprekken te verklaren. En daar heb ik niet echt zin in eerlijk gezegd. Ik bedrieg hem niet en ik weet dat ie me vertrouwt, en verder wil ik wel dat ie me vrijlaat in mijn invulling van trouw. Lichamelijk contact heb ik alleen met hem en dat is het enige wat hij eist, en dat zou ik ook niet anders willen
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
|
|