|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Kan iemand mij helpen aan volgende partituren?
Marco borsato - De verliezer Marco borsato - Margherita The baby's - Isn't it time nicemen3018@hotmail.com Dank u |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
heey,
Heeft iemand misschien de piano bladmuziek van: apologize-timbaland bobjijofbobik2@hotmail.com Alvast bedankt |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
je kan hem hier downloaden: http://www.yourfilehost.com/media.ph..._apologize.zip Laatst aangepast door debje3 : 4 January 2008 om 18:59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
heej
Heeft er iemand de partituren(piano) van Don't stop me now - Queen???????? charley_94@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
weet er iemand ne site waar ge de gitaarpartituren van bekende liedjes vind???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
Ik ben al een tijdje op zoek naar lonely day van system of a down, als pianopartituur. Ik vind de bladmuziek ervan wel voor op gitaar, maar kan je dit eigenlijk omzetten naar de versie voor op piano of gaat dit niet?
Ohja ikzelf heb: -The sound of silence van Simon en Garfunkel -Yann Tiersen - Comptine d'un autre été -Yann Tiersen - Le moulin -Yann Tiersen - La dispute -Yann Tiersen - Sur le fil -Yann Tiersen - La valse d'Amélie -Yann Tiersen - Comptine d'été 2 -Yann Tiersen - Goodbye Lenin Tiersen Laatst aangepast door Sarii : 5 January 2008 om 19:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Eéhj! x
ik ben op zoek naar de partituren van * thousend miles - Vanessa Carlton * struggle for pleasure - Wim Mertens Alvast bedankt! Elien elien_van_hoye@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
hey,
k ben op zoek naar de gitaar partituren van Dear mister president (pink) en van big girls don't cry (fergie) kan iemand mij helpen aub ellenmieke@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
je kan eens kijken op www.911tabs.com x |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
hey pianoamateur ik weet niet of je nog kijkt maar zou je me
deze liedjes kunnen sturen? -Tomorrow musical annie -sorry seems to be elton john -hou me vast volumia -angels robbie wiliams -afscheid volumia -when you believe WH&MC -candle in the wind Elton john -per spoor GM en het is een nacht GM mijn email is aimeewest@hotmail.com alvast heel erg bedankt (mischien een beetje veel he ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
Hallo Debje,
ik zag uw berichtje ivm partituren die jij zou willen doorsturen. Zou je - Marco Borsato: Nooit meer een morgen - Mika: My interpretation - Phantom of the opera: Think of me & Music of the night naar mij willen doorsturen aub? Mijn mailadres = sjoklat@hotmail.com Alvast nen hélen dikke merci!! Moogo xx |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
Hoi Debbie,
Zou ik van jou het bladmuziek van Ten Sharp mogen hebben? Je kunt deze sturen naar lady_nadi@hotmail.com Alvast bedankt! Groetjes nadia |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
Heeii,
Ik wou vragen of iemand mij bladmuziek kon sturen van alicia keys met no one, Of colbie calait met bubbly. in ieder geval rustige liedjes die ik kan spelen op de piano. Alvastt bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
Heejjzz
![]() ik vroeg me af of iemand pianopartiture heeft van Disney liedjes .. maakt niet uit welke .. mijn e-mail is huggie_fluf@hotmail.com alvast bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Voor bladmuziek van Tokio Hotel ga naar
http://tokiohotelxnoor.startspot.nl Staan iets van 20 nummers op ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
heeft er iemand de bladmuziek van high school musical 1 & 2??
heb ze namelijk dringend nodig!!! |
![]() |
![]() |
#19 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
Ben op zoek naar de bladmuziek van Marco Borsato & Trijntje Oosterhuis: Een wereld zonder jou... Heeft iemand die misschien??
Thanx... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
hmm.. Ik ben op zoek naar lemon tree van Fool's garden, maar kan m nergens vinden... tenmiinste niet het formaat dat ik nodig heb... bladuziek voor piano
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
hee,
ben opzoek naar piano bladmuziek van: *krezip - all my life *jeroen van der boom - een wereld *Rihanna - Cry nienke_lover14@hotmail.com ik hoop dat iemand mij kan helpen! |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
juuwzz
kan er iemand my de pianopartituren bezorgen van de film highschool musical 1 & 2 ?? het maakt nie uit wlke liedjes ... kzen al keii lank aant zoeke ..... XX ![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lid
|
![]()
Hey,
Ik ook ben op zoek naar liedjes van HSM 1 & 2. Ik kan ze nergens vind. sturen naar manondorny@hotmail.com als iemand er een heeft alvast bedankt!! Xx |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
You And Me Is.....DONE!
|
![]()
Heey ik ben opzoek naar deze voor de piano natuurlijk
![]() Als iemand ze heeft wil die gene ze dan sturen No one - Alicia Keys A thousand miles - Alicia Keys Fallin - Alicia Keys Titanic - Celene Dion Unbreak my heart - Toni Braxton Beatutiful - Christina Aquilera Flying without wings - Westlife Hoop dat iemand het heeft Honey_cool14@hotmail.com xxx
![]() |
#29 |
Lid
|
![]()
ey
ik ben op zoek naar de partituren van out here on my own van fame kan iemand die doorsturen aub. marijke.tdb@hotmail.com dank je ![]() marijke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Lid
|
![]()
Hey,
Ik ben op zoek naar de pianopartituren van: Regina spektor - on the radio Liquido - Narcotic Tori Amos - Cornflake girl Yann Tiersen - Amelie Poulain: Comptine d'un autre été Mijn emailadres is kezietje@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Lid
|
![]() Citaat:
kun je niet lezen??? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Lid
|
![]()
A thousand miles - Alicia Keys
is van Vanessa Carlton (of hoe je dat ook schrijft) heeft iemand Krezip - All my life voor me? =D shani_x@live.nl DANKUWEL! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Lid
|
![]()
heee
ik zoek al enorm lang de bladmuziek van alex gaudino - Destination Calabria. k zou t super vinden als iemand hem naar me toe stuurt ofzo! alvast bedankt! ![]() mn mail is kelseyderksen_16@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
ik ben dringend op zoek(voor mijn leerlingen) naar de chords voor piano van same mistake en piece of mind van krezip
Ook lijken de Akoorden die ik op internet vind van I apologize van krezip niet te kloppen Wie kan mij helpen? bregje_l@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#35 |
Lid
|
![]()
Ik ben op zoek naar de bladmuziek van Leaf - Wonderwoman.
OF Krezip - I would Stay OF krezip - All my life Er is haast bij want ik moet een nummer zingen en daar wil ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag de piano-begeleiding bij... PLIES help me! shani_x@live.nl Laatst aangepast door dreamgirl3232 : 14 January 2008 om 17:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
Krezip - I Would Stay staat op www.yourfiles.nl.
|
![]() |
![]() |
#37 |
Lid
|
![]()
ty, en heeft iemand hier ook Leaf - Wonderwoman?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Music was my first love
|
![]()
hey hey,
ik zag het al enkele keren vernoemd staan, maar is er iemand die de pianopartituur van Volumia's Afscheid heeft? Xx |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Music was my first love
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Music was my first love
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banned
|
![]()
vlunky hoer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lid
|
![]()
ey
je moet is op deze site kijken als je bladmuziek zoekt, er staan veel bekende nummers op. http://my-piano.blogspot.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Lid
|
![]()
Haai beste mensjes,
Ik zoek al een tijdje naar bladmuziek voor op de piano van Phantom of the Opera. Met name het liedje All I ask of you. Naja zou het op prijs stellen als iemand me zou kunnen helpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lid
|
![]()
heej,
als je je emailadres even plaats kan ik het sturen ik heb: -all i ask of you -angel of music -learn to be lonely -music of the night -think of me |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Lid
|
![]()
is verzonden hoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Guest
|
![]()
blabmuziek
![]() maar trouwens, dit is uppen, ieder normaal mens ziet toch dat zij niet meer op het forum komt? |
![]() |
![]() |
#50 |
Banned
|
![]()
En dan nog,
je zet je mailadres toch niet openbaar op het forum. ![]() |
![]() |
![]() |