Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 16 December 2003, 18:04   #20
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

  • +
    Ik heb het op me nieuwe werk super naar me zin

    Baas is ook heel tevreden over me dus dat komt helemaal mooi uit

    Op school gaat het super

    Mensen komen naar mij als ze uit de brand geholpen willen worden, dan voel je je toch wel dankbaar als dat ook uiteindelijk lukt en ze je de hemel inprijzen bij wijze van spreke

    Ik ben ontzettend blij dat ik ooit keyboard en piano heb leren spelen, ik word gewoon helemaal happy en zonder dat neh...da's gewoon een van het belangrijkste in me leven op dit moment denk ik

    Vrijdag groot feest hier thuis met een heleboel gezellige mensen waar ik ontzettende zin in heb

    -

    Er een bepaald persoon in me leven is die denkt dat ik me karakter speciaal voor hem ga veranderen

    Zwaar geldgebrek op dit moment

    Druk met school...zit waarschijnlijk de halve kerstvakantie aan me schoolwerk

    Ik moet dringend met me profielwerkstuk beginnen maar het komt er maar neit van...ben een enorme uitsteller wat dat betreft
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:31.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.