|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
Bekijk resultaten enquête: Tyskie/ Ar-Tuur of Koelkast, wie moet UIT de staff? | |||
Koelkast |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 39,58% |
Tyskie en Ar-Tuur |
20 | 41,67% |
Ik ben een meningloze, maar wil toch ergens op stemmen.. |
9 | 18,75% |
Stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Nerd
|
![]()
goed, ik heb bijna alle leden van Staff (behalve KK zelf) gesproken en zo uitvoerig mogelijk (naar mijn mening dan) gevraagd hoe goed ze op de hoogte waren van de ban van Bart enwat ze vonden van de reden van die ban en nog een kleine discussie met ieder.
de meerderheid heeft gezegd dat ze de ban onterecht vonden om de desbetreffende reden. hierbij wordt Bart's ban ongedaan gemaakt. er is wel een maar ![]() nog een feit is dat er tussen KK en Bart een persoonlijke vete rust. mocht een discussie zover komen dat die discussie op t forum tevoorschijn komt, worden desbetreffende personen gewaarschuwd aangezien ik iig die vete zat ben. beide personen zullen goed in de gaten gehouden worden en zonodig wordt er gehandeld ![]() verder is deze discussie nu ten einde. als er iemand nog vragen of op- of aanmerkingen, dan kan diegene me pm'en of aanspreken op msn. |
![]() |