Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 December 2003, 21:17   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Tot mijn grote schrik lees ik hier dat ik ooit gereld zou hebben? Ik geloof echt mijn oren niet, want hier is pertinent niets van waar. Ik heb nog nooit een OW gehad, laat staan een W. Ik heb idd weleens ervoor gezorgd dat er een felle discussie ontstond, maar ik neem aan dat dat niet gezien wordt als rellen?

Owjah trouwens, over dat ik neit zo actief ben. Dat is niet helemaal waar. Ik kom hier elke dat wel een stuk of 20 keer. Ik vind het echter niet de moeite waard om overal op te reageren. Dat zou ik natuurlijk ook wel kunnen doen, maar dan zou ik binnen een week mijn posts aantal verdubbelen . Daar is het me dan ook niet om te doen.

Naja er staan ontzettend goede namen bij de mogelijke nieuwe FB's. Ik zeg niet dat ik dat moet worden, maar ik vind het niet helemaal eerlijk dat er dingen over mij gezegd worden die neit waar zijn. Tuurlijk kan ik met de één beter opschieten dan met de ander, maar dat is iets wat aan beide kanten ligt en niet alleen aan mij..
Kerl, geloof die onzin dan ook niet Er wordt hier door een zeker persoon aan één stuk door wat kul gepraat, en nog steeds hebben ze m er niet uitgemikt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.