|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
1337 Lid :)
|
![]()
Voordat ik mijn lijstje typ vertel ik ff dat de vriend van mijn moeder zijn huis heeft verkocht, en is gaan samenwonen. Vandaar wat duurdere uitgave
* 17" TFT scherm van Samsung * Ipod 3e generatie, 40 gb * Seiko horloge (echt een hele mooie, orriginele) * PS2 (samen met mijn kleine broertje), met enkele spellen, 1 of ander voetbal manager spel, en een medal of honor spel (ik loop nu al enkele weken te zeuren voor skispullen te gaan kopen, omdat ik binnenkort op wintersport ga voor een maandje) * Super mooie Norslund jas (had ik zelf al uitgezocht maar kreeg hem op het laatste moment niet omdat "er geen geld was". Moeder was 1 dag later naar de winkel gegaan om hem te kopen ) * Een paar toffe truien van o.a. BadBoys en O'Neill * En een hele lading DVD's, waaronder : Kopspijkers Cabaret Marco Borsato Live in de kuip Queen live at wembly stadion Simon and Garfundel live @ ? The Corrs unplugged The Corrs live in London En nog een paar (we hebben gistermorgen tevens een complete 6.1 geluidsinstallatie gekocht van Onkyo, vandaar de vele muziek dvd's ![]() En we gaan aanstaande zaterdag naar de stad voor nog wat truien, een skibroek, een skibril en een paar warme sokken Nu zul je denken wooooo verwend nest ![]() ![]() Maargoed, met deze cadeau's kun je een paar jaren vooruit denk ik zo ![]()