Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 December 2003, 11:49   #1
annomeisje
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Ik zal van jou nooit gaan beweren dat ik je als een soort nazi zie, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat je op sommige punten wél de zelfde gedachtengang volgt. Misschien dringt het niet helemaal tot jezelf door, maar je moet al die dingen die jij hier al beweert hebt in topics eens opschrijven, en dan de stellingen van nazi's er naast leggen. In mijn ogen zijn er verschillende overeenkomsten.
Dit klinkt vast zwaar gestoord uit me mond van een jood, maar met sommige dingen hebben nazies gelijk. Hitlers economischstelsen bijvoorbeeld is gewoon goed. Maar sommige stellingen van hen ben ik gewoon zwaar tegen.
En overeenkomsten, het moet kunnen...

Citaat:
Ik heb je gedichten ook allemaal lezen, ook die over joden en nazi's. Je gedichten zijn best mooi, enkel zou ik als ik van jou was eens proberen over blijere en leukere dingen te schrijven. Ik durf er voor wedden dat die gedichten nóg mooier zouden zijn
Dank je, leuk om te horen dat me schrijvels worden gewaardeerd. Uhm... Ik ben nu nog lang niet klaar met me site en ze komen er allemaal op, en reken maar dat er veel posetieve bij zitten...

Citaat:
Verder is het me (alweer) opgevallen dat je de maatschappij er bij sleurt. De maatschappij is gewoon een stom ding waar jij geheel uit maakt. Misschien word het eens tijd om eens te kijken wat er àchter dat woord zit. Mensen die niet tot dat ideaalbeeld horen, zijn daarom niet minder
Ik denk dat wij verschillend denken over dat begrip, jij bent zo persoon van de maatschappij ben jij en iedereen hoord erbij (als ik het fout heb moet je het zeggen). En ik geloof dat je moet vechten om erbij te horen, zwervers, illigalen, criminelen, gehandicapten en eigelijk alle nutteloze mensen horen er niet bij. Maar ze moeten wel onderhouden worden.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels