Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 3 January 2004, 18:00   #11
Mozzel
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
Blinden zijn niet lui..

maar alles wat jij leest heb ik toch nix mee te maken?
ik heb alleen maar te maken met wat jij schrijft.. en als je weet dat je moeite hebt met fatsoenlijk nederlands schrijven dan zoek je eerst een woordje op voordat je het klakkeloos neerkalkt!!!

maat nee daar ben je dan weer te LUI voor..
ik vind wel dat je dan het woord lui wel erg doordrukt, lui is om dingen na te laten die moeten gebeuren...
mag ik stellen dat het wel heel erg extreem is om elk woord waar ik onzeker over ben op te zoeken... ik mag dit btw ook niet bij toetsen etc.

je zegt ook dat het niets te maken heeft met wat ik lees maar alleen met wat ik schrijf... het is ook zo dat als je blind bent dingen niet weet het hoe het is. een blind iemand zal nooit iets kunnen uitbeelden als je begrijpt wat ik bedoel..

(tussen 2 haakjes: misscien was mijn reactie wat oververhit maar ik hoor die dingen zo vaak en het is gewoon irritant voor me om mensen daar zo over te horen praten terwijl het gewoon eumeunig lastig en kut is)
  Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels