|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hey iedereen,
ik had een vraagje!!!! ik ben op zoek naar een stage plek. ik heb de volgende gegevens: -soort bedrijf: fotostudio of fotograaf -omgeving: tilburg -tijdsduur: half jaar (+/- 5 maanden) -begindatum: liefs 26 jan. ik hoop dat er misschien mensen zijn die informatie voor mij hebben! thnx liefs loesje |
![]() |
![]() |
#2 |
-
|
![]()
Ik denk dat je beter zelf eens de handelsgids ofzo openslaat, of eens bij een paar fotografen binnenwandeld...
Ik vrees dat dit weinig effect gaat hebben ![]() Trouwens... Is het voor 26 januari dit jaar?? Dan ga je toch snel verder moeten doen. In belgie moet dit al ruim op voorhand vastliggen, hoe het in nederland zit weet ik niet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
jah dat weet ik dat het laat was maar ik heb in de verkeerde richting lopen zoeken en tja dat heeft veel tijd gekost en school had niks meer van adresen dus nu moet ik het zelf doen en tja uit de gouden gids wilt niet echt lukken maar daar ben ik mee bezig misschien dat toevallig iemand dit ziet en denkt goh ik heb bij die fotostudio stage gelopen en ja dat is wel leuk misschien kan zij daar ook terecht. dus wie weet!!!!!!
groetjes loesje |
![]() |