Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Bekijk resultaten enquête: Wat zouden jullie kopen?
X-box 16 61,54%
PS2 10 38,46%
Stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 January 2004, 08:02   #1
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Pakspul
mensen die PS2 stemmen...


weet duidelijk niet waar ze over praten
Ik weet bijna altijd waar ik over praat als we over games praten, vooral als het om het vergelijken van de consoles gaat. De Xbox is een fantastische console, maar ik verkies gameplay boven graphics en onlineplay(doe ik toch niet), en daar wint de ps2 met in mijn ogen veel meer leuke spellen(let op: ik zeg niet veel meer leukERE spellen, want de Xbox heeft ook nog een paar juweeltjes). Ik weet heel goed waar ik over praat, en dat is dat IK de ps2 beter vind.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:36.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.