|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey peeps.
We weten allemaal dat het heel erg lekker is, van die zachte zoentjes in je nek. ![]() Alleen is het zo vervelend en genant als je met van die rode zuigplekken de volgende morgen staat. Ik weet niet of dit item al eens gepost is, maar kennen jullie een middeltje om ze sneller doen te verdwijnen ? Volkswijsheid of effectief middel... post hier aub Thx |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
gewoon een sjaal omdoen
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
veteraan
|
![]()
arnica uitwendige creme van Dr. Vogel (bioharma... )
![]() is altijd voor wondjes e.d, en bevordert geneesproces. in principe zijn die zuigvlekken gewoon onderhoudse bloeduitstortingen...
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Pcies, en geen middeltje werkt daartegen hoor
![]() Is gewoon bloed wat onderhuids moet worden afgebroken. Daardoor komen die leuke kleurtjes (groen/blauw).. *bilirubine* |
![]() |
![]() |
#5 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
tis winter,draag een rolkraag
![]() en het voelt trouwens heel goed aan inderdaad(de zoentjes in je nek, niet de rolkraag ![]()
![]() |
#6 |
Whooohooo
|
![]()
Je kunt toch ook in elkaars nek zoenen zonder dat het een zuigzoen wordt?
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ik zoen heel graag ik mn vriend zn nek,en hij zuigt zich ook continue vast in de mijne
![]() Buiten een paar weken geleden op mijn voorhoofd ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Über Mensch
|
![]()
je moet er juist trots op zijn, waarom zou je je ervoor moeten schamen???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Über Mensch
|
![]()
anders wat... ik vind het niet erg als ik zo een ding in me nek of waar dan ook heb
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() en groov, tis idd niet stoer als je als 19 of 20 jarige met een zuigzoen loopt ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
ik liet ze altijd gewoon staan
in school en al wat intereseerde mij dat ![]() ben al met paarse en zwarte vlekken in men nek naar school geweest enzo zelfs voor men ouders niet proberen te verstoppen gewoon aanvaarden dat je het hebt is het beste middeltje ![]() (alleen men ouders vonde het niet mooi staan majah niet mijn probleem ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
hmmz, in mijn nek vindik nie zo erg.. maar ik had een keer een op mijn buik... dus bij voetbal: "Nou het was zeker gezellig gisteravond ?"
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Tijs heeft nogal de neiging om als ik het even niet doorheb een flinke zuigzoen te creëren. Liefst als ik de volgende dag moet werken en dan nét op een hoogte dat mijn kraag het niet kan verstoppen..
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Ik haat zuigzoen plekken , ik vind het een beetje ordinair staan zeg maar heh. Me vriendje heeft gelukkig ook nooit de neiging ze te zetten.
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Bianca
|
![]()
Naïeve moeders zijn nog het leukst
![]() Mam: "Heb je nu ook al in je nek uitslag?" ![]() Ik: "Whaha, nee mam, dat is wat anders." Mam: "Dat is echt geen zuigzoen!" Ik: "Welles" ![]() Het valt zo op ![]()
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar ik hou niet van zuigzoenen, heb bij wijze van experiment een keer een zuigzoen gekregen van mn ex toen ik er bij hem ook 1 had gezet maar we vonden et allebei eigenlijk niks ![]() Mn vriend wil het ook niet, ZIJN ex deed het echter onwijs vaak, en daarom schermt ie zn nek nou ontzettend af ![]() ![]() maargoed ik denk dat ook mijn nek te gevoelig is, want bij mij doet een zuigzoen niet-lekker pijn ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lid
|
![]()
kusjes in nek _respect:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
In mn nek hou ik ook niet zo van .. en op mn buik zie je ze bijna niet. Maar zoals appelshampoo al zei .. met voetbal gaan ze wel van die geintjes maken. Maarja daar moet je maar tegen kunnen
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |