|
|||||||
| Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#2 |
|
Guest
Berichten: n/a
|
vandaag voor het eerst gespeeld (op stage
)maar gewoon oefenen, dat is het beste beetje rond lopen en gevoel krijgen voor het mikken met de muis en de juiste dingen kopen, dat deed ik niet. Had helemaal geen beschermende kleding, dus was zo dood. |
|